Takarító személyzet bérlés

Takarító személyzet bérlés? Miért is ne! Ma már annyi mindent lehet bérelni akkor takarítót miért is ne lehetne?! Mindenkivel   előfordult már hogy nem volt elég ideje vagy energiája hogy egyedül elvégezzen  egy  nagyobb nagytakarítást. Bízza ránk  ennek a problémának a megoldasát, hisz cégünk partner minden formában,hogy segítsünk pillanatok alatt ragyogó tisztaságot varázsolni otthonában! Akár egy fő takarítót is bérelhet, hogy önnek besegítsen a takarítási feladatok elvégzésében, de állunk rendelkezésére nagyobb létszámmal is.

Nincs szüksége rendszeres jelleggel takarító szolgálatra, mert a kisebb és folyamatos takarítást Ön is el tudja végezni, de az  nagytakarításhoz már nincs elég energiája, ereje mert az már sok lenne Önnek? 
Segítünk! Megoldás a takarító személyzet bérlés.


Mikor kérheti a takarító személyzet bérlés megrendelését ?

Eseti nagytakarítás 

– Milyen alkalmakkor lehet rá szükség?

•    általános nagytakarítás
•    tavaszi nagytakarítás
•    karácsony előtti nagytakarítás
•    rendezvények utáni nagytakarítás
•    beköltözés előtti nagytakarítás
•    festés utáni nagytakarítás
•    felújítás utáni nagytakarítás

Eseti nagytakarítás – Miért végezné Ön?

Egy családi ház nagytakarítása, egy főnek akár 2-3 napig is eltarthat, mire mindennel sikerül végeznie. Ez azt jelenti, hogy akár egy egész hétvégéjébe kerülhet, ha szépen és alaposan szeretné kitakarítani otthonát. Miért áldozná fel egész hétvégéjét és szabadidejét arra, hogy takarítson, ha lehetősége van az eseti nagytakarítás szolgáltatásunkat választani?!Kérheti cégünktől lakása, háza, irodája komplett takarítását vagy ha esetleg még egy két ügyes kézre lenne szüksége mert egyedül nem ér a végére akkor bérelhet takarító személyzetet is tőlünk.


Eseti nagytakarítás a Clean &Go Kft-vel

Amikor egy nagyobb összejövetel előtt, vagy után takarítani kell, nem mindig van elég kapacitása, a főzés és a készülődés mellett az egész házat kitakarítani? Érthető, ha a munka, a gyerekek és a rengeteg teendő mellett, nincs ideje a nagytakarításra! Ne végezze Ön a piszkos munkát, mi átvállaljuk! Akár rendszeres akár eseti nagytakarítást szeretne, cégünk áll rendelkezésére. 

 Ha rendezvény utáni takarítások megszervezésére gondolt akkor jó helyen jár

Képzeljünk el egy esküvőt, koncertet vagy egy kulturális programot, aminek a szervezéséhez akár hónapok kellenek, míg a rendezvények utáni takarításokhoz már elég egy profi csapat, akik modern felszerelésekkel vállalják, hogy néhány órán belül tisztán, adja át a termet, a helyszínt.

A rendezvények utáni takarításokra általában senki nem gondol, ám a legtöbb esetben nem csak utána, hanem előtte is takarítani kell, vagy a rendezvény alatti takarítási felügyelet szükséges.

A rendezvény alatt külön kérésre takarító felügyeletet biztosítunk a teljes időtartamra, így önnek csak a saját ügyfeleivel és zökkenőmentes lebonyolítással lesz dolga a tisztasággal nem. Amennyiben nincsenek felszereléseik a takarításra akkor azt is tudunk biztosítani.

Teljes körű takarítás rendezvény előtt és után: válassza a takarító személyzet bérlés szolgáltatásunkat.

Takarító személyzet bérlés

Megrendelheti a kiszemelt helyiség előtakarítását és a közvetlen rendezvény megkezdésekor a karbantartó takarítást és természetesen a zárás utánra is a rendezvényterem takarítását. Béreljen takarító személyzetet cégünktől akár már 4 órára is.

Szolgáltatásunkat Minimum 4 órára vehetik igénybe melynek díja:17000 Ft/fő 4 órára